Gyakorlatilag az út szélén hagyta a Tesla egyik pórul járt ügyfelét: a kaliforniai Bishal Malla épp az egyik helyi autópályán közlekedett, amikor félreállt, hogy megnézze, nem kapott-e defektet, ekkor azonban a Model Y elkezdett füstölni, majd teljesen kigyulladt.

Malla a történteket a közösségi médiában osztotta meg, és bár hálás, amiért ép bőrrel megúszta, hozzátette, félt attól, mi történhetett volna, ha éppen a családja is vele van. Mindemellett azzal sem volt, illetve most sincs kibékülve, ahogyan a Tesla kezelte a helyzetet – a történetéről a Business Insider számolt be.

„Már két hét eltelt, és még egy telefonhívás sem érkezett a Teslától. Igen, a biztosítás fedezi az autót, de a Teslának is mondania kellene valamit. Remélem, kivizsgálják, mi okozta a tüzet, és valahogyan kompenzálják majd a keletkezett kárt. Csak egy válasz kell, továbbá másokat is szeretnék megóvni attól, hogy ilyen problémával kelljen szembesülniük” – írta a Redditen.

A férfi elmondása szerint három-négy alkalommal is megpróbálta felvenni a kapcsolatot, miután bejelentette a május 6-án történt tűzesetet, tulajdonképpen süket fülekre talált. Végül utolért az ügyfélszolgálat egyik munkatársát, de ezzel sem került közelebb a megoldáshoz. „Volt képe azt mondani, hogy vontassam el a teljesen kiégett Teslámat a Tesla által ajánlott szervizközpontba. Hogy a fenébe csináljam meg ezt?” – fakadt ki.

Malla megjegyezte, hogy a vonal túlsó végén lévő Tesla-alkalmazott erre sem tudott kielégítő választ adni. Noha a biztosító átvette a porig égett Model Y-t, a férfi azt kívánja, bárcsak bérelt volna egy trélert, hogy a szervizközpont küszöbén letegye a roncsot.

A tisztánlátás jegyében a Carscoops megpróbálta utolérni az érintetteket, de sem a Tesla, sem Malla nem reagált a megkeresésükre, így azt sem bizonyította, hogy az ügyfélszolgálatossal lezajlott beszélgetés valóban így zajlott-e le.