Habár a Land Rover nevet ma már csak szuvenírként viseli, és helyette az új Discovery márka egyik típusaként kell hivatkoznunk rá, a Disco Sport alapvetően ugyanaz az autó, aminek megismertük.
Legutóbb 2020-ban újult meg a három üléssoros modell: akkor új motorokat és fejlettebb infotainment rendszert kapott.
Motorfrissítésről ezúttal nincs szó – a mild hibrid dízelek (165 és 200 LE) és benzinesek (200 és 250 LE) mellett a P300e plug-in hibrid testesíti meg a kínálatot. Ez utóbbiban annyi mégis a változás, hogy átdolgozták az akkumulátort, így a villanymotorral ténylegesen megtehető távolság 47 kilométerre nőtt (szabványos elméleti hatótávolság 61 km); a gyár számításai szerint a mindennapi közlekedésben a táv 90%-át tisztán elektromosan tehetjük meg.
Annál többet változott a belső tér, funkcióiban, megjelenésében és anyaghasználatában egyaránt.
Feltűnő, hogy a nagyméretű váltókart a Jaguar modelleknél már ismerős, zömök gumó váltotta, a padlókonzol kihasználhatósága azonban nem emiatt, hanem a központi érintőképernyő megemelésének köszönhetően javult. A korábban 10,25 colos monitor ezúttal 11,4 colos, ráadásul ívelt és lebegő kialakítású, ahogy egy modern prémium autótól elvárják az ügyfelek. A mögötte futó Pivi Pro infotainment optimalizált menüszerkezetet, áttekinthetőbb kezelhetőséget kínál.
Mostantól minden Disco Sport digitális műszeregységet és a (szintén alapvetően megújult) kormányra szerelt váltófüleket kínál. A harmadik üléssorra is jut légbefúvó és USB töltőaljzat, a légszűrőrendszert tovább finomították. A digitális visszapillantó tükör és az „átlátszó motorházfedél” (azaz a talajfigyelő kamera) továbbra is elérhető.
A felületeket, a kormányt és az üléseket bőr, kéttónusú bőr, szintetikus nyersbőr vagy újrahasznosított Luxtec szövet borítja.