Villamosított hajtáslánccal érkezik jövőre az új, hetedik generációs BMW M5, és a gyár úgy döntött, ebből a szériából ismét készít kombi.
Nem példa nélküli a puttonyos izomautó a márka életében: a második (E34), majd a negyedik (E61) generációból is készült Touring változat – a közéjük tagozódó E39 kombiból egyetlen prototípust fejlesztett csupán a cég, az végül nem került gyártásba. Ennek, és a jellemzően kis darabszámoknak köszönhetően kifejezett ritkaságoknak számítanak a nagy csomagtartós sportautók.
Most már viszont bizonyos, hogy a 2024-ben bemutatkozó, hetedik szériából is készül Touring. A kombit, akárcsak a szedánt, villamosított hajtáslánc mozgatja majd. Ha tippelnünk kell, a BMW XM 4.4 V8-as plug-in hibrid egységét mondanánk, ami 653 vagy 748 lóerős rendszerteljesítményt ad le. Problémát jelenthet persze a nagy akkucsomag jelentős tömege: az XM szabadidőjármű menetkész tömege 2,75 tonna.
A másik opció a BMW M760e háromliteres, soros hathengeres motorra épülő, 571 lóerős rendszerteljesítményű plug-in hibridje lenne, természetesen jelentős mértékben átdolgozva, hogy túlszárnyalhassa a jelenlegi M5 kiviteltől függően 600-635 lóerős motorteljesítményét.