Az 1977-es, turbómotoros Porsche Type 934/5 bevezetésekor uralta az SCCA Trans American hosszútávú versenyszériát; az évad nyolc futamából hatot megnyerve lett bajnok. Ez a diadalmas versenyautó elevenedik meg abban a dinamikai és súlycsökkentési tanulmányautóban (DLS), amely nemcsak turbómotorjával tér el elődeitől, hanem hangvételében is.
A DLS Turbo, mint a Singer által bemutatott összes autó, demonstrációs darab: ilyet építenek bármely ügyfélnek, aki rájuk bízza szeretett Porsche 964-esét: ennek az 1989 és 1994 között gyártott, léghűtéses szériának a specialistája ugyanis a cég.
A gondjaikra bízott autókat morzsáikra szedik, a komponenseket megtisztítják, megerősítik, feljavítják, lecserélik.
A karosszériát szénszálas panelekből építik fel: ez könnyebbé, de merevebbé is teszi az autót. Az aerodinamikai jellemzőket számítógépes modellezéssel optimalizálják, a csomag tartalmát pedig az határozza meg, hogy elsősorban közúton vagy versenypályán szeretné-e használni autóját az ügyfél. Előbbire a képeinken látható vajszínű, míg utóbbira a narancssárga kupé mutat példát. Az is megoldható, hogy mindkét aerocsomagot megkapja az ügyfél: ilyenkor gyorscsatlakozókkal cserélhető a két rendszer.
A 3,8 literes, hengerenként négyszelepes, hathengeres bokszer turbómotort elektromos megkerülő szelepekkel, köztes töltőlevegőhűtővel és vízszintesen beépített, elektromos hűtőventilátorral szerelik. A motorteljesítmény hangolás kérdése, de a csúcs valahol 700 lóerő fölött van; a motor maximális fordulatszáma meghaladja a 9000/percet.
Az erőátvitel hatfokozatú kézi, az autó természetesen hátsókerék-hajtású. Ami a futóművet illeti, kérhető pályahangolású felfüggesztés, de olyan, adaptív lengéscsillapító is, amelyet a műszerfalról szabályozhat a vezető.
A fékek szénszálasak, az elöl 19, hátul 20 colos, központi rögzítésű keréktárcsákat magnéziumból kovácsolták.