A Makkina nevű autóipari formatervező stúdió huszonöt éve dolgozik a színfalak mögött, különböző autógyártóknak végezve fontos háttérmunkát. Most elérkezettnek látták az időt, hogy megmutassák magukat a nyilvánosságnak, és ehhez egy hetven éves brit klasszikust álmodtak újra.
Az 1953-ban bemutatott Triumph TR2, pontosabban annak sebességi csúcsdöntésre felkészített kivitele kel életre a Makkina számítógépes grafikáin. A feljavított aerodinamikájú modell 1953-ban, a belgiumi Jabekke országúton 201 km/órával megdöntötte a 2,0 liter alatti autók világrekordját – és ha a Makkina alkotása nem is készül ilyen diadalra, mindig jó ötlet egy emlékezetes mérföldkőhöz igazítani magunkat.
Triumph TR25 (azért 25, mert ennyi éves a Makkina) tanulmányautó az alapmodell legfontosabb stílusjegyeit – a nagy, kerek fényszórókat és a kecses vonalakat – a sebességrekorder együléses kivitelével kombinálja (az esetleges utast egy kihajtható szükségülés várja.)
A formatanulmány létező műszaki alapokra épül: a kompakt, mély tömegközéppontú, hátsókerék-hajtású BMW i3S köré építették fel a sportkocsit.
A 2018-as modellévre bevezetett BMW i3S volt a modellcsalád sportfelelőse. Villanymotorja 127 helyett 135 kW-os (184 LE) volt, ültetett futóművet és szélesített nyomtávot kapott. Maguk az abroncsok is szélesebbek voltak. Hiába volt sportmodell, az i3S 20 kilogrammal nehezebb volt az alapmodellnél, menetkész tömege elérte az 1340 kg-ot.
A Makkina TR25 paraméterei nem ismertek, de a könnyű építésmódnak és a tető hiányának köszönhetően (valamint, mivel a tervezőket nem kötötték a homologizációhoz szükséges biztonsági előírások) valószínűleg jóval könnyebb lehetne a teljesen felöltözött BMW i3S-nél.
A vezetői környezet minimalista és lényegre törő. Minden lényeges információ a kormánykerék agyát elfoglaló, apró, kerek kijelzőről olvasható le. A kormány mögött a klasszikus mechanikus kilométer-számlálót idéző műszerek jelenítik meg az akkumulátor töltöttségét, valamint a menetsebességet.