Régóta rebesgetik, hogy a Land Rover a Defender legendáját kiaknázva szélesítené kínálatát, most pedig az autógyártó vadonatúj márkastruktúrája meg is teremti erre a lehetőséget.
Csak így lehet értelmezni azt, amit a vállalat vezérigazgatója a közelmúltban mondott: Adrian Mardell szerint ugyanis a cég új villamosított járműplatformját mindhárom, újonnan létrehozott márka: a Range Rover, a Discovery és a Defender hasznosítani fogja.
Nem csak akkumulátoros elektromos architektúrájában vállal közösséget a Discoveryvel az új, kis méretű (4,6 méter körüli) Defender, hanem várhatóan nevében is: bár hivatalosan erről még nem esett szó, jó eséllyel Defender Sportként kerül piacra az újonc, valamikor 2027 táján.
Addigra egyébként a Defender (képeinken) is megújul: a legendás modell modern utódja szintén padlólemezt vált, azonban ez a nagyobb típus a tisztán elektromos hajtás mellett megőrzi a hagyományos belső égésű konfigurációkat is.