Természetvédelem, turizmus, orvvadászok elleni küzdelem, humán és állatorvosi szolgáltatások, filmgyártás: ezer és egy felhasználási terület igényel speciálisan felkészített járműveket Afrika szívében, ahol nagyok a távolságok, ritkák az aszfaltozott utak, és nem az ember áll a tápláléklánc csúcsán
Ezért az Ineos Automotive, amelynek első típusa, a Grenadier terepjáró Magyarországon is kapható, felvásárolt egy botswanai átépítő műhelyt, amely mostantól amely mostantól Ineos Kavango néven tervez és gyárt mentőket, szafariautókat, buszokat és csak ők tudják, még mit.
Demóautóként egy kirándulóautót építettek. Az Ineos Kavango Safari Grenadier tetőoszlopaitól, ablakaitól és tetejétől megfosztott karosszériáját magasba nyúló oszlopokkal szerelték fel, amelyek nyitható vászontetőt feszítenek a lépcsőzetesen kialakított utastér fölé. A hasmagasságot is megnövelték, a tetőkonzolon található kezelőszerveket a padlókonzolra költöztették át.
A cég által közzétett, alább megtekinthető videóból kiderül, milyen komoly átalakításokon esik át az autó – az is nyilvánvaló, hogy nem most kísérletezik ki a munka egyes fázisait.
A manufaktúra jelenlegi paraméterei (5000 m2-es üzem, 70 alkalmazott) évente mintegy 200 átépítést tesz lehetővé; a tervekben a kapacitás megduplázása is szerepel.
Az Ineos Grenadier és annak pickup változata, a Quartermaster masszív alvázas szerkezetű járművek, amelyeket 3,0 literes, soros hathengeres BMW benzin- és dízelmotorokkal szerelnek.