Nem húzta az időt a Lamborghini LMDh stábja: az SC63 versenyautó júliusi premierjét követően rögvest megkezdték a szuperhibrid pályatesztprogramját.

Miután Vallelungában bemozgatták az autót, a versenyprogramért felelős Iron Lynx csapat Imolába költözött, ahol a Lamborghini Squadra Corse megkezdte az IMSA és WEC szériákban jövőre debütáló konstrukció kalibrálását.

Megkezdte Le Mans-i versenyautójának tesztjeit a Lamborghini 1

A kétnapos teszt során Mirko Bortolotti, Andrea Caldarelli és Danyiil Kvjat összesen 1500 kilométert rakott a versenyautóba. Elsősorban a motor finomhangolása volt a cél – a hibrid hajtáslánc alapját adó 3,8 literes V8-as az első olyan erőforrás, amelyet kifejezetten versenycélokra fejlesztett ki a cég. Az LMDh (Le Mans Daytona hibrid) versenyautók gyártótól függetlenül ugyanazt az Xtrac sebességváltót alkalmazzák, amelynek azonban engedélyezett az egyedi hangolása (áttételek, mechanikus részlegesen önzáró differenciálmű), így ez is terítékre került Imolában.

Megkezdte Le Mans-i versenyautójának tesztjeit a Lamborghini 11

Ezeken túlmenően a sebességhatároló, a kipörgésgátló, a fékerő-szabályozó, a hűtési rendszer, valamint az aerodinamikai csomag paramétereit optimalizálták a pilóták.

Az augusztusból hátralévő két hétben két további, legendás versenypályán tűnik fel a Lamborghini SC6: a franciaországi Paul Ricard és a belgiumi Spa-Francorchamps ad otthont a csapat tesztjeinek.

Megkezdte Le Mans-i versenyautójának tesztjeit a Lamborghini 12