Elkészült a tavaly nyáron Projekt 24 néven beharangozott Maserati pályaversenyautó.
Az MC20 alapjaira épülő MCXtrema műszaki adatait (a motorteljesítménytől eltekintve) most nem közölték, ezért vélhetően az egy évvel ezelőtti paraméterek érvényesek: az 1250 kilós, szénszálas szerkezetű sportautó hatfokozatú szekvenciális váltót és mechanikus részlegesen önzáró differenciálművet kap.
A futómű minden irányban állítható, a karbon-kerámia fékeket a Brembo szállítja, az autó beépített hidraulikus emelőt kapott, hogy gyorsan lehessen cserélni a kerekeket.
„Az MCXtrema a dicsőséges Maserati MC12 hagyatékát hivatott tovább vinni a motorsport világában” – írja a Maserati, és ezzel elég magasra tették a lécet, hiszen a 2005-ben bemutatott MC12 a kétezres évek második felének meghatározó GT versenyautója volt szerte a világban.
Az MCXtrema vételára továbbra sem publikus, ahogy azt sem lehet tudni, hogy milyen kiegészítő szolgáltatásokat kínálnak majd az ügyfeleknek, hogy azok problémamentesen használhassák privát versenyautójukat.