100 lóerős, 1,2 literes, háromhengeres benzinmotort, hatfokozatú, dupla kuplungos sebességváltót, valamint ez utóbbiba integrált, 21 kW (29 LE) teljesítményű villanymotort kap a Fiat 600 modellcsalád második tagja, a 600 Hybrid.
A Peugeot 208 jövő évi portfóliójából már ismerős mild hibrid hajtáslánc városi forgalomban 15%-os fogyasztáscsökkentést ígér, köszönhetően a fékenergia-visszatáplálásnak, a villanymotorra támaszkodó elindulásnak, illetve kis sebességű manőverezésnek (előre és hátra egyaránt) Gázelvételkor vagy lejtőn még országúton is lekapcsol a belső égésű motor; egyenletes sebességgel akár 1000 métert is mehetünk úgy, hogy csak a villanymotor mozgatja a járművet.
A Fiat nem győzi hangsúlyozni, hogy a Fiat 600-asból soha nem fog tisztán belső égésű motoros verziót készíteni; ezt a várhatóan 110-114 g/km CO2-kibocsátású, 11 másodperc körüli 0–100 km/óra gyorsulást produkáló mild hibrid variánst pedig csak azoknak a piacoknak a kedvéért készítették el, ahol lassú az akkumulátoros elektromos mobilitás térnyerése. Hogy Magyarország ezen piacok közé tartozik-e, egyelőre nem tudjuk; az autó európai forgalmazása 2024 elején indul.
A 600 Hybrid mindössze kétféle felszereltségi szinten: a gazdagon kitömött La Prima kivitelben, valamint egy jelöletlen fapados változatban lesz elérhető. Utóbbi újrahasznosított szövetből készített üléskárpitokat, valamint bioanyagokból gyártott, matt fekete műszerfalat kap.
A takarékosság jegyében az online szolgáltatások palettáját is visszavették: alapértelmezésben csak a vészhelyzeti és asszisztencia hívófunkció, valamint a menetnaplózás lesz elérhető, de ha fizetünk, kapunk online navigációt, távvezérelhető funkciókat, továbbá vezetési stílus tanácsadót is.