Néhány hónap leforgása alatt egymillió kilométert pakoltak bele Škoda Superb és Kodiaq prototípusokba a világ négy szegletében. Ekkora futásteljesítmény normál körülmények között negyven év alatt jön össze – persze most sem egyetlen autó, hanem prototípusok egész flottája teljesítette ezt a távot.
Ráadásul, míg egy átlagos ügyfélautó egész életét hasonló klimatikus viszonyok között éli le, a Škoda tesztmérnökei az észak-amerikai sivatagoktól kezdve a skandináv sarkvidékig mindenütt megkergették a Superb és a Kodiaq prototípusait.
Ráadásul, míg egy átlagos ügyfélautó egész életét hasonló klimatikus viszonyok között éli le, a Škoda tesztmérnökei az észak-amerikai sivatagoktól kezdve a skandináv sarkvidékig mindenütt megkergették a Superb és a Kodiaq prototípusait.
Fotó megosztása:
Itt nem csak a szokásos alkatrészek hő- és fagytűrését ellenőrizték, hanem például a plug-in hibrid rendszer elektromos komponenseinek a működését, az akkumulátor tölthetőségét.
Itt nem csak a szokásos alkatrészek hő- és fagytűrését ellenőrizték, hanem például a plug-in hibrid rendszer elektromos komponenseinek a működését, az akkumulátor tölthetőségét.
Fotó megosztása:
Ráadásul, míg egy átlagos ügyfélautó egész életét hasonló klimatikus viszonyok között éli le, a Škoda tesztmérnökei az észak-amerikai sivatagoktól kezdve a skandináv sarkvidékig mindenütt megkergették a Superb és a Kodiaq prototípusait.
Itt nem csak a szokásos alkatrészek hő- és fagytűrését ellenőrizték, hanem például a plug-in hibrid rendszer elektromos komponenseinek a működését, az akkumulátor tölthetőségét.
a videó a hirdetés után indul
Külön figyelmet fordítottak az új generációkhoz új opcióként kínált adaptív lengéscsillapítók működésének ellenőrzésére, illetve a külső és belső szerelvények minőségének, tartósságának a vizsgálatára.
Egy csapat az Alpokban, extrém meredek emelkedőkön, illetve lejtőkön vontatott utánfutókat, és persze speciális tesztpályákon is nyúzták az autókat.