A bee angolul annyit tesz, méh. Találó név egy könnyű, mozgékony sportautónak – ebben az esetben pedig még extra jelentést is hordoz, hiszen az MGB EV Edition (MGB elektromos kiadás) típusjelzés rövidítése. Az MGB természetesen az 1962 és 1980 között gyártott, eredeti roadsterre utal. Ebből több mint félmillió darabot gyártottak annak idején, így az 1991-ben alapított Frontline manufaktúrának nem okoz gondot megfelelő állapotú donorautót előkeríteni.
A teljes körű restaurálást és a fődarabok modernizálását követően jön a nagy mutatvány: a 127 lóerős, 240 Nm nyomatékú villanymotor és a 40 kWh kapacitású akkumulátor beépítése. Az utóbbi 7 kW-os töltőről táplálható (ennek csatlakozóját a hátfalon, az eredeti üzemanyagsapka helyén alakították ki), és teljesen feltöltve 225 kilométeres hatótávolságot ígér, előbbi pedig 8,8 másodperces gyorsulással és 193 km/óra végsebességgel örvendeztet. A kis akkucsomag előnye, hogy a menetkész tömeg nem egészen 1,2 tonna, amely ráadásul csaknem teljesen egyenletesen oszlik el a két tengelyen.
Elektromos sportautók, meg villanymotoros veteránátépítések léteznek már persze, itt azonban valami újat kínál az eddig benzinmotoros átépítésekre fókuszáló Frontline: egy ötfokozatú Mazda kézi váltót építenek be a motor és a részlegesen önzáró hátsó differenciálmű közé. Így tökéletes az illúzió, bár lefulladni nem tud az autó, illetve bármelyik fokozatban vidáman elindul, csak a gyorsulás dinamizmusa változik.
Az utastér a lehetőségekhez mérten egyszerű és korhű, az ülések helyzetét és párnázását az ügyfél igényeihez szabják, a poggyászt pedig igényes, fapadlós csomagtartó várja. A műszerfalon három kerek órát látunk – míg a bal oldali a sebességet mutatja, a jobb szélsőről a fordulatszám helyett a pillanatnyi teljesítménykifejtés olvasható le, a középső, apró műszer pedig az üzemanyag szintje helyett az akku töltöttségét jeleníti meg.