A 470 lóerős rendszerteljesítményű Cayenne E-Hybrid és a 739 lóerős Cayenne Turbo E-Hybrid között hatalmas a szakadék, ezért nem meglepő, hogy ide sorolta be a modell új plug-in hibrid variánsát a Porsche. A Cayenne S E-Hybrid azonban 519 lóerős teljesítményével nem tekinthető arany középútnak, inkább az E-Hybrid alapmodell feljavított változataként hozhat új ügyfeleket a márkának. A két variáns ugyanazt a 3.0 V6-os benzinmotort alkalmazza (a villanymotor egyébként mindhárom esetben ugyanaz a 130 kW-os, 460 Nm-es egység.)

520 lóerős hibrid Porsche érkezik 1
  Porsche Cayenne E-Hybrid Porsche Cayenne S E-Hybrid Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid
Max. teljesítmény (LE) 470 519 739
Max. forgatónyomaték (Nm) 650 750 950
Gyorsulás 0-100 km/óra (mp) 4,9 4,7 3,7
Végsebesség (km/óra) 254 263 295

520 lóerős hibrid Porsche érkezik 19

Nincs különbség a maximális töltési teljesítményben (11 kW), sem a hatótávolságokban (városban akár 90 km.) Amiben a minimális plusz erő mellett többet tud az új változat, az a V8-as Turbo E-Hybridtől átvett, széles tartományban állítható karakterisztikájú, kétkamrás légrugózás.

A csúcsmodell egyéb tartozékai már nem járnak a Cayenne S E-Hybridhez: be kell érnie az alapmodell 20 colos keréktárcsáival, a mátrix LED-es fényszórók csak felárért alkalmazzák a nagyfelbontású (HD) technológiát, nincs összkerék-kormányzás, kerámia fékek vagy adaptív lengéscsillapítás.

520 lóerős hibrid Porsche érkezik 20

Vannak viszont nyolc irányban állítható ülések, alapfelszerelés a Sport Chrono csomag, valamint a fém pedálszett.  Opcióként kijelző rendelhető az utas elé, és elérhető a hatékony szűrővel szerelt légtisztító rendszer.

A Cayenne E-Hybridhez ésszerűen árában is közelebb fekvő modellváltozat már rendelhető, az első példányok idén novemberben érkeznek meg a vevőkhöz.

520 lóerős hibrid Porsche érkezik 21

A Cayenne összes kivitele átfogóan megújult 2023 tavaszán, a változásokról az alábbi linkre kattintva olvashatsz: