Technológiai és esztétikai szempontból egyaránt feljebb lépett a Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+.

Dögösebb, igényesebb lett a sportos Merci SUV 1

Újrarajzolták az első kötényt, a motorházfedélen a kortársakhoz hasonlóan az AMG logója váltotta a Mercedes csillagát. Minden lámpatest LED-es, elöl és hátul újratervezték a fényrajzolatot. Opciós a mátrix LED fényszóró (amely egyébként a Mercedesnél multibeam, azaz több fénynyalábos világítás néven fut.)

Oldalnézetből a korábbi fekete helyett immár fényezett kivitelű kerékív-toldatok feszítenek még több erőt a megjelenésbe. Alapfelszerelés a piros féknyereg és a 20 colos keréktárcsa (de 19 és 21 colos felnik is rendelhetők.) A tetőn légterelő szárny, a hátsó lökhárítóban 2×2-es kerek kipufogó hirdeti, hogy a GLA család csúcsával van dolgunk.

Dögösebb, igényesebb lett a sportos Merci SUV 23

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+

A GLA 45 S is megkapta az AMG Performance kormánykereket, az új generációs infotainment rendszer egyedi grafikát és bővített menütartalmat hoz. Van vezeték nélküli okostelefon-integráció, valamint nagy teljesítményű USB-C töltőaljzatok.

Látványosak a feláras AMG Performance ülések, amelyeket új színű bőr, műbőr, illetve mikroszálas kárpitozással rendelhetnek meg. A dekorelemek sorát mostantól valódi hársfabetét gazdagítja.

Dögösebb, igényesebb lett a sportos Merci SUV 24

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+

A motor a 421 lóerős, 2,0 literes négyhengeres, a váltó nyolcfokozatú duplakuplungos – itt tehát nincs újdonság. Alapfelszerelés a Race, azaz versenypálya-üzemmód.

A végsebességet 270 km/órában korlátozták, álló helyzetből 4,3 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet a kis SUV, amelynek szabályozható nyomatékleadású összkerékhajtása nem csak az első és a hátsó tengely között variálja az erőmegosztás mértékét, hanem a bal és jobb hátsó kerekek között is.

Dögösebb, igényesebb lett a sportos Merci SUV 25

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+