B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Új motorgyártó érkezik a Forma-1-be
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Zeitler Mátyás
Ezeket az autókat kerüld el! Milliós kárt okozhatnak neked
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Itthon a BMW motoros pickup. Döbbenetes élőben az új Ineos!
1
/
23
Hátul 22,6 fokos terepszöge pick-upok között jónak mondható
1
/
23
Hátul 22,6 fokos terepszöge pick-upok között jónak mondható
2
/
23
Több mint 5,4 méter hosszú és több mint 2 méter magas az új Ineos pick-up
3
/
23
Oldalára, az ajtókra is olyan konzolokat kapott, amikre kiegészítők szerelhetőek
4
/
23
30 centis hossz növekedése a hátsó ajtók mögött látható
5
/
23
Elfér egy szabvány raklap, a lenyitott ajtó 225 kilóval terhelhető
6
/
23
Ügyesen másolták le a régi Defender formáját
7
/
23
Az egyterű, vagy kombi karosszéria mellett ez a második kivitel
8
/
23
Nem rejtik el, csak a BMW tudott ígérni nekik motort a jövőre nézve
9
/
23
Brit német vegyes vágott
10
/
23
Sorhatos benzines és dízel is választható, mindkettő BMW
11
/
23
286 lóerős benzines vagy 249 lóerős dízellel érhető el
12
/
23
Golyópályás kormánymű, tekercsrugók, merevtengelyek
13
/
23
Zárható differenciálműből lehet benne három is
14
/
23
Funkcionális, de nem kényelmetlen az utastér
15
/
23
Ismerős a váltógomb, mellette a felező kapcsolója, közel a multimédia kezelője
16
/
23
Funkcionális kapcsolószekrény
17
/
23
Meredek a támla és az ülőlap nem felhajtható
18
/
23
Plafonon a méretek és hasznos kapcsolók
19
/
23
Nincs hagyományos műszerblokk..
20
/
23
A műszeregység is a multimédián jelenik meg
21
/
23
Valódi terepjárós külső, ehhez igazodó műszaki tartalommal
22
/
23
Igazi expedíciós jármű
23
/
23
Valódi óriás az Ineos Grenadier Quartermaster