Ötödik generációs hibrid hajtáslánccal kapható mostantól a Toyota Camry az USA-ban. Nem lesz nehéz megkülönböztetni az új modellévi típusokat, mert teljesen máshogy néznek ki – legalábbis az orrkialakítás és a vezetői környezet radikálisan átalakult, miközben alapvetően ugyanarról a modellről van szó.

Majdnem vadonatúj a Toyota Camry 1

A lényeg tehát a nagyobb teljesítményű, takarékosabb, elektromos üzemben tartósabban működni képes full hibrid hajtáslánc. Ez elsőkerék-hajtású verziójában 228 lóerőt ad le, de a plusz egy villanymotorral szerelt összkerekes variáns (az előző széria még mechanikus összkerékhajtású volt) is csak 7 lóerővel erősebb. Mindehhez áthangolt futómű társul, így vélhetően jobb vezetési élményt kínál a nagy szedán.

Majdnem vadonatúj a Toyota Camry 23

A műszerezettség is új, mostantól minden esetben digitális a műszerfal – kiviteltől függően 7 vagy 12,3 colos. A központi érintőképernyő esetében 8 és 12,3 colos képátló közül lehet választani, míg head-up kijelző vagy nincs, vagy 10 colos.

Majdnem vadonatúj a Toyota Camry 24

Az autonóm vezetési technológia funkciók terén a Toyota mindig is konzervatív volt, így semmi futurisztikus önvezetés nincs, bár a Camry képes a sáv középvonalában tartani magát.

A megújult modell tavasztól rendelhető Észak-Amerikában, európai megjelenéséről nincsenek információink.

Majdnem vadonatúj a Toyota Camry 25