A Peugeot, a Citroën és a Jeep után most az Opel is megkapja a Stellantis-csoport 48 voltos lágy hibrid hajtásláncát. Sőt, ő kapja meg csak igazán: míg ugyanis a francia márkák kompakt szabadidőjárműveiben 136 lóerős kivitelben dolgozik az 1,2 literes turbómotor, a Jeep Avengerben pedig 100 lóerőre hangolták ugyanazt az erőforrást, az Opel Corsa a jelek szerint mindkettőt megkapja. Így a vevők választhatnak, hogy (viszonylag) olcsó vagy (viszonylag) erős kivitelben kérik-e ugyanazt a technikát.
A villanymotor mindkét esetben 21 kW teljesítményű, 55 Nm maximális nyomatékú és a hatfokozatú duplakuplungos sebességváltóba integrálták. Az apró (432 Wh) lítium-ion akkumulátorról akár egy kilométeren keresztül képes minimális nyomatékigénnyel elektromos üzemben haladni (magyarul csorogni) az autó, míg ha gyorsítani kell, a villanymotor besegít a benzinesnek. Az akkut lassításkor, fékezéskor tölti az autó az ekkor generátorként üzemelő villanymotoron keresztül; úgy tűnik, a belső égésű motornak nincs ilyen feladata.
Az Opel számításai szerint a rendszer vegyes üzemű átlagfogyasztása 15%-kal kedvezőbb, mint a Corsa hasonló teljesítményű, nem villamosított benzinmotoros hajtásláncának. A Miller-ciklusú benzinmotorokra visszatérve: mindkettő variáns 5500/percnél éri el csúcsteljesítményét, a legnagyobb forgatónyomaték 205 Nm, illetve 230 Nm, egyformán 1750/perctől.
Ez lehet az Opel egyik utolsó olyan hajtáslánca, amelybe fosszilis üzemanyagot tankolunk: 2025-től kizárólag 100%-ban elektromos hajtásláncokkal szerelt új modelleket mutat be a márka.