Már ahhoz is szerencse kell, hogy az ember személyesen megcsodálhasson egy Bugatti Type 57 SC Atlantic kupét, hiszen mindössze négy példányban készült, és ebből három maradt fenn. Történetünk hősnőjének húsz éve megadatott ez a szerencse, ahelyett viszont, hogy ezzel letudta volna a bakancslistás tételt, új fogalmat tett: neki kell egy ilyen autó.
Most, húsz évvel később az álom olyan közel került a megvalósuláshoz, amennyire lehetséges. A muzeális kincshez ugyan nem jutott hozzá, viszont férje, aki régi Bugatti-ügyfél, úgy döntött, hetvenedik születésnapjára elviszi az asszonyt Molsheimbe, a Bugattihoz, hogy személyesen konfigurálhassa új autóját.
Ott aztán előjöttek a régi emlékek, és mielőtt észbe kaptak volna, már Jascha Straub vezető tervezővel dolgoztak azon, hogy hogyan lehetne átültetni a Type 57 SC Atlantic stílusjegyeit egy Chiron Super Sport kupéba. Kiderült, hogy Straub évek óta álmodozik egy ilyen munkáról, így tele volt kész ötletekkel – ezért aztán a megvalósítás mindössze egy évig tartott, ami bugattis léptékkel mérve kifejezetten kapkodós.
A szín nem is lehetett kérdés. A pontos árnyalat megállapításához felkutatták a húsz évvel ezelőtt megpillantott álomautót (akkor épp egy spanyolországi múzeumban volt időszakos kiállításon), és személyesen ellenőrizték, hogy a kiválasztott színminta minden fényviszonyok között pontosan adja-e vissza az eredeti tónusát.
Az 1600 lóerős, 440 km/óra végsebességű Bugatti Chiron Super Sport az eredeti lópatkóhűtőmaszk stilizált átiratát alkalmazza, ez esetben viszont igyekeztek minél inkább visszakanyarodni az eredetihez, ezért módosították a rácsozat méreteit és kidolgozását. A karosszéria kékjére fényezett keréktárcsákat krómbetétek díszítik.
A hátsó szárny alsó felére az Atlantic körvonala, valamint az ’57’ és ’One of One’ (azaz egyetlen példányban készült) feliratok kerültek.
A belső térben kékkel varrott grafikus elemek (az Atlantic kupé sziluettje, a Bugatti táncoló elefántja, és persze a kötelező feliratok) díszítik a barna bőrkárpitozást.