A 2024-es modellévre megújult a Mansory Venatus, a német műhely Lamborghini Urus-átirata. A teljesítménynövelő csomag nem változott, a 900 lóerős, 1100 Nm-es motor álló helyzetből 2,9 másodperc alatt repíti 100 km/órára az autót, a végsebesség 325 km/óra.
A Venatus nagy dobása volt a szénszálas kompozitból formált motorházfedél és orrész. Ezt most karbon tetőlemezzel toldja meg a Venatus S, ráadásul az első kilenc vásárló számára felár nélkül kínálja ezt a lehetőséget a Mansory.
Módosult az első kötény, valamint a nappali világítás is, ezeknél fontosabb azonban a kétfedelű hátsó szárny, amely szintén szénszálas kompozitból készült. Az alsó elem a csomagtérajtón kapott helyet, míg a felső a tetőlemez meghosszabbításában – ráadásul ez utóbbi kétféle méretben, normál és XL-es kivitelben is elérhető.
Átdolgozták a kipufogóvégeket, valamint a hátsó diffúzort is. A külső optikai változtatások sorát szénszálas tükörházak, díszlécek és légbeömlők zárják.
A Mansory keréktárcsából sem tud emberi méretűt gyártani, a 24 colos felni gigantikus, viszont az új rajzolat nem csak könnyebb, mint az eredeti Venatus tömör tárcsája, de tetszetősebb is annál (bár ez ízlés dolga.)
Az utastérre nem sok szót veszteget a gyártói kommüniké: bármit kérhet a kedves megrendelő, ők megcsinálják, a bőr padlóburkolattól kezdve a karbon felületekig, a csillagfény-hangulatvilágítástól a tetőkárpitba illesztett indítógombig.