Az elmúlt évek egyik legmegosztóbb húzása volt a BMW részéről, hogy több modelljének is hatalmas hűtőrácsokkal kölcsönzött hódszerű megjelenést. A hatalmas „vesék” a különböző fórumokon alapos népharagot gerjesztettek, ugyanakkor a tavalyi eladási adatokból nem az derül ki, hogy ezzel akkora bakot lőtt volna a bajor márka.
Mint arról a Motor1.com beszámolt, 2023-ban lényegesen megugrottak a 4-es és a 7-es sorozat eladásai. A 4-es BMW-kből 37,4, a 7-esekből pedig 80,9 százalékkal több kelt el. A számokat azonban árnyalja, hogy a korábbi években az előző generációs, tehát hódfogak nélküli modellek értékesítését ellátási problémák hátráltatták, melyek még a koronavírus-járvány megjelenésee után okoztak fennakadást az autóiparban.
Mindemellett a növekedéshez az is hozzájárult, hogy az említett modellcsaládokból sokkal többféle változat érhető el, azaz elektromos és belső égésű hajtással egyaránt, illetve többféle kivitelben: a 4-es szériából ugyanúgy kétajtós kupé és szedán is.
A kritikák és kifigurázások ellenére szintén a drasztikusabb megjelenés eredményességét igazolja, hogy ugyanezt a tendenciát a hagyományosabb irányt képviselő, többek között a 2-es és a 3-as BMW-k már nem tudták lekövetni.