Nem engedi a Hyundai, hogy lanyhuljon az érdeklődés az Ioniq 5 N elektromos sportmodell iránt: a január 12-én megnyitott Tokiói Autószalonon bemutatta a típus tuningalkatrészekkel felszerelt prototípusát, az NPX1-est.
A tanulmányautó fenyegetően néz ki szénszálas első légterelőjével, oldalsó kötényeivel, hátsó diffúzorával és tetőspoilerével. A keréktárcsák karbon hibrid szerkezetűek, a fékbetétek kifejezetten nagy teljesítményű darabok, a futóművet rövidebb rugókkal ültették le. Az utasteret Alcantara kárpitokkal és kagylóülésekkel bolondították meg.
Ezek az alkatrészek jelenleg fejlesztés alatt állnak, de a tervek szerint még 2024-ben elérhetővé válnak az Ioniq 5 N-hez. Ráadásul az N Performance Parts portfóliójában digitális tuningok – pl. speciális elektromosjármű-hangok vagy módosított járműhangolások – is elérhetők lesznek, természetesen vezeték nélküli szoftverfrissítés formájában.
Az N Performance Parts még 2019-ben jött létre, a Hyundai folyamatosan bővíti a portfóliót.