Ha a plug-in hibrid Lamborghini Revueltótól (1015 LE) vagy a szintén villanymotoros támogatást élvező Ferrari SF90 XX-től (1030 LE) eltekintünk, a büszke olasz sportautógyártók típusai egytől egyig belesápadnának, ha a Manhart MH5 900 Limited modellel kerülnének fej fej mellé.
Az autó alapját a BMW M5 Competition adja. A 4,4 literes, V8-as turbómotorra szénszálas szívórendszert illesztettek, speciális köztes töltőlevegő-hűtőt szereltek a feltöltő mögé, lecserélték a dugattyúkat és a hajtókarokat. A csomagot nemesacél kipufogó és újraírt motorvezérlő elektronika teszi teljessé; az eredmény 928 lóerő csúcsteljesítmény és 1240 Nm maximális forgatónyomaték.
Ennél feljebb is mehet az ember, ha kéri a motorsportból származó leömlőket vagy a részecskeszűrő nélküli kipufogórendszert, ám akkor már utcán nem használható a vadállat. Aggódni mindenesetre ekkor sem kell, mert a motor belső komponenseit 1200 lóerőre méretezték, a 928 lóerő tehát nem megterhelő a számukra.
Optikai szempontból is túlmutat az MH5 eddigi legextrémebb kivitele. Az aerodinamikai elemek mind karbon kompozitból készültek, ahogy a dupla vese kerete, a teljes gépházfedél, az oldalsó betétek vagy a tükörházak is. A tetőspoiler két részből áll, a csomagtérfedél kilépőélén szintén találunk egy légterelőt. A keréktárcsák 21 colos, kovácsolt darabok.
Az autóból mindössze öt darab készül – képeinken a legelső elkészült példány látható –, a vételár nagyban függ az egyéni igényektől. Ez nemcsak a fényezésre és az egyéb esztétikai részletre vonatkozik, hanem a futóműre is: itt többféle választási lehetőséget is kínál a cég, a beszállító minden esetben a KW.
Jóformán a fékrendszer az egyetlen elem, ami nem változott – a BMW M5 Competition karbon-kerámia rendszerét elegendőnek találták; ugyanakkor a féknyergeket a karosszéria választott színére festik.
Az utastérben szintén mindent szénszálas panelek borítanak, de bizonyos szerkezeti elemek, így a kagylóülések váza is karbon kompozitból készül. A tetőkárpit barna Alcantara, a műszerfalon kiegészítő kijelzőt találunk.