2017-ről 2018-ra 51 százalékkal növelte forgalmát a Lamborghini: könnyű volt, hiszen ekkor vezették be az Urus szabadidőjárművet. A sport-SUV lendítette át először a márkát a bűvös 5000 darabos határon – ez volt 2018-ban, most pedig, pontosan öt évvel később, a márka története során először öt számjegy kellett ahhoz, hogy tízes számrendszerben leírják a világszerte eladott Lamborghinik mennyiségét.
Ha nincs a Covid, alighanem hamarabb is sikerült volna a nagy ugrás, de akárhogy is, mostanra megvan: 2022 után 10%-os növekedéssel 10 112 autót adott el a márka.
Ezek 40 százaléka (3987 db) Európában és a Közel-Keleten, alig valamivel kevesebb (3465 db) Észak-Amerikában, 25 százalék a Távol-Keleten (Délkelet-Ázsia és Óceánia) talált gazdára. Mindhárom térségben rekordot döntött a márka.
Az Urus az abszolút bestseller, 6087 eladott példánnyal magasan vezeti a rangsort. A Huracánból 3962 darab került ügyfélhez. Ezen kívül eladták az Aventador utolsó példányait (szám szerint tizenkettőt), valamint ötvenegy olyan, teljesen egyedi vagy kisszériás modellt, amelyekből mostanában egyre többet mutat be nem csak a Lamborghini, de a luxusautó-szegmens többi szereplője is.