A korábbi trapéz helyett lapított hatszög alakú hűtőmaszk, valamint a nappali fényeket összekötő LED-sáv határozza meg a Hyundai Bayon 2024-es kiadásának fizimiskáját. Mivel az alsó lökhárító, illetve a sarkakba illesztett légbevezetők nem változtak, az összhatás sem módosult. Inkább csak aktualizálták – és ezzel egyszersmind megerősítették – az eredeti dizájnt.

Átműtötték a városi Hyundai orrát 1

Hátul ennél is visszafogottabban nyúltak a formatervhez, csupán a lökhárítóba süllyesztett kiegészítő lámpatest kontúrjai módosultak. A külső átalakulást friss rajzolatú keréktárcsák és négy új karosszériaszín teszi teljessé.

Átműtötték a városi Hyundai orrát 21

Az utastérből eltűnt a 8 colos érintőképernyő opciója, mostantól minden Bayon 10,25-ös infotainment kijelzővel kerül forgalomba. A 10,25 colos digitális műszeregység továbbra is opciós, viszont megjelent a fedélzeten a vezeték nélküli szoftverfrissítés funkciója.

Átműtötték a városi Hyundai orrát 22

A korábbi három USB-A csatlakozó (kettő elöl, egy hátul) helyett mostantól elöl-hátul egy-egy USB-C port szolgál a telefonok töltésére; az adatátvitelre, okostelefon-csatlakoztatásra továbbra is egy padlókonzoli USB-A csatlakozó szolgál. A telefonok vezeték nélkül (Qi) is tölthetők, akárcsak eddig.

Átműtötték a városi Hyundai orrát 23

Nagyteljesítményű USB-C töltőaljzat a korábbi USB-A helyén, a padlókonzol hátsó felén

Az utastéri világítás a korábbi izzók helyett LED-eket alkalmaz. Az első üléssori hangulatvilágítás eddig is LED-es volt, mostantól többszínű kivitelben is elérhető.

Ami a vezetőtámogató funkciókat illeti, azokkal már a 2021-es bevezetéskor teletömték a Bayont, így most ezen a csomagon nem változtatott a Hyundai.

Átműtötték a városi Hyundai orrát 24