Ültetett Rolls-Royce Ghost hatalmas keréktárcsákkal, festetlen szélszálas légterelő idomokkal: egészen biztos, hogy létezik fizetőképes kereslet erre a műfajra, miért pont erre ne létezne. A brit Urban Automotive pedig nem hagyta ki a lehetőséget, és januártól gyártásba vette tavaly ősszel bemutatott optikai csomagját.
A cég korábban már épített egy Rolls-Royce Cullinant, és az ott begyakorolt fogásokat most a Ghost szedánra is alkalmazta.
Mindkét lökhárítót egyedi fejlesztésű elemre szerélik, elöl hangsúlyos légterelő kötényekkel, hátul integrált diffúzorral kiegészítve – természetesen minden szénszálas kompozitból készül, az aero idomok többféle kivitelben is rendelhetők.
További karbon kiegészítőket is kapunk, a küszöbtoldatoktól a hátsó légterelőig – összesen negyvennél is több elemet rendelhetünk meg és szereltethetünk fel az autóra.
A gyártást megelőzően 0,03 mm-es tűréssel méretezik az eredeti elemeket, így a precíz illeszkedéssel aligha lesz gond.
A kovácsolt könnyűfém keréktárcsák 22 vagy 24 colosak, kétféle dizájnnal készíti őket a Vossen.
A mart alumínium végcsövekkel szerelt kipufogórendszer maradhat a gyári, vagy rendelhető Milltek sportkipufogó is.
A csomagot egyelőre nem árazták be, de a Cullinan tuningszettje érzékeltetheti a nagyságrendet: a nagy terepjáróhoz nettó 53 ezer eurónál (20 millió Ft) indul a tuningpakk, a keréktárcsákért további 12 ezret (4,5 millió Ft) kérnek el.
A Rolls-Royce Ghost a márka belépő szedánja. 6,75 literes, 12 hengeres turbómotorja 563 lóerőt és 850 Nm-t küld a négy hajtott kerékre, az autó álló helyzetből 4,8 mp alatt éri el a 100 km/óra sebességet, végsebessége 250 km/óra. A karosszéria 5545 mm hosszú, ha beérjük a normál, 3295 mm-es tengelytávval, vagy 5715 mm, ha a 3465 mm-es, nyújtott tengelytávot (LWB) választjuk. Széltében 1979 mm a 2,5 tonnás (LWB: 2,6 t) menetkész tömegű óriás.