Közös padlólemezre épülő modelleket fejleszt a Fiat, méghozzá amelyeket tisztán elektromos, tisztán benzines és hibrid hajtáslánccal fognak gyártani. 2027-ig bezárólag évente egy újdonságot vezetnek be, azaz négy típusra számíthatunk – igaz, nem feltétlenül mindegyikre Európában.
A közös platform mellett a fenntartható anyagok széles körű alkalmazása, valamint a praktikumot élvezetes használhatósággal társító termékfilozófia is összeköti ezt a négy modellt.
Az első autó egy klasszikus városi modell lesz, amely nagyobb lesz a jelenlegi Fiat Pandánál, utasterében újrahasznosított plasztikokkal és bambuszból készített anyagokkal találkozhatunk. Érdekes újdonság a ki- és felcsévélődő töltőkábel: ez vélhetően a porszívók zsinórjához hasonlóan lesz kezelhető.
Készül egy pick-up is, amely a Latin-Amerikában igen népszerű Stradához hasonlóan inkább platós személyautó lesz, mint nagy teherbírású haszonjármű. A harmadik modell (a sorrend nem feltétlenül ez lesz) egy csapott hátú szedán, amely a dél-amerikai Fastbacket, illetve a közel-keleti és kelet-európai Fiat Tipót váltja.
A negyedik modell egy szabadidőjármű, amely a Panda formátumát még nagyobbra fújja fel – konkrétumok híján találgatni sincs értelme a modell paramétereiről.
A Fiat négy új típust ígért, de lesz egy ötödik is: egy kempingbusz – illetve a képek alapján inkább egy amolyan overlanding kalandterepjáró –, amelyről végképp semmi információt nem tett közzé a gyár.