Azt gondolhattuk volna, hogy a Jeep az Avenger tisztán elektromos verzióját szereli fel 4xe összkerékhajtással, de nem így történt: a 48V-os mild hibrid variáns kapta meg a hátsó tengelyt hajtó villanymotort.

A Jeep nem sokat bonyolított a rendszeren. A hibrid rendszer változatlan maradt, a 136 lóerős belső égésű motorhoz az e-DCS6 duplakuplungos váltóba integrált, 21 kW-os (28,5 LE) villanymotor társul, hátul pedig még 21 kW-os villanymotort építettek be. A vezérlést úgy állították be, hogy a jármű képes legyen folyamatosan hajtani a hátsó tengelyt – ilyenkor a belső égésű motor látja el elektromos energiával a motort.

Bár tisztán elektromos üzemben is tud haladni az Avenger 4xe, erre csak kis sebességnél képes – a sajtóközlemény megfogalmazásából arra következtetünk, hogy ilyenkor csak az első kerekek hajtottak.

A Jeep Avenger 4xe 2024 végétől rendelhető.