Újabb típus kapja meg a Stellantis csoport új generációs mild hibrid rendszerét. A kisfeszültségű villamosított rendszert az teszi érdekessé, hogy viszonylag erős, 21 kW-os villanymotorral dolgozik. A hatfokozatú duplakuplungos váltóba beépített elektromos erőforrás kis sebességnél, illetve egyenletes sebességű haladásnál képes egymagában hajtani a járművet. A maximális hatótávolság egy kilométer, illetve városi forgalomban a menetidő akár 50 százalékában leállított benzinmotorral haladhat a jármű. Gázelvételkor, fékezéskor a villanymotor tölti az akkumulátort.
A technológiát már alkalmazza a Corsa, méghozzá két teljesítményszinten. A Grandlandba az 1,2 literes benzinmotor erősebb, 136 lóerős kivitele kerül bele. A bal első ülés alatt elrejtett Li-Ion akkumulátorról táplált villanymotor támogatásának köszönhetően a szabványos átlagfogyasztás 5,5 – 5,7 liter/100 km körül alakul, ami 15 százalékkal kedvezőbb, mint a nyolcfokozatú automata váltóval társított, tisztán belső égésű, hasonló teljesítményű hajtáslánc átlaga (6,4 – 6,7 l/100km.)
Az Opel Grandland Hybrid álló helyzetból 10 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 200 km/óra. A 48V-os mild hibrid Opel maximális csomagtérkapacitása nem változott, 1652 literes; az autó akár 1250 kilót tud vontatni.