Volkswagen európai piacain az ID.4 és az ID.5 modellek forgalmának 20 százalékát teszik ki a sportos hangvételű GTX verziók. A cég ezt szemmel láthatólag jó aránynak tekinti, mert most két újabb modellre terjeszti ki a GTX-koncepciót: az egyik a ferdehátú kompakt ID.3, a másik az ID.7 nagyautó kombiváltozata, a Tourer.

Családi sportmodelleket mutatott be a Volkswagen 1

A hátsókerék-hajtású  ID.3 GTX két kivitelben kerül majd forgalomba. A csúcsmodell az ID.3 GTX Performance lesz, amely a gyári kommüniké szerint a Golf GTI Clubsport helyét foglalja majd el a palettán, legalábbis a könnyed gyorsítóképesség tekintetében – meglehetősen magasra tették tehát maguknak a lécet. Az ID.3 GTX Performance futóműve adaptív.

Családi sportmodelleket mutatott be a Volkswagen 93

Az ID.3 GTX egyedi első lökhárítót kap fekete légbeömlőkkel, és új a nappali világítása is. A karosszéria fekete borítóelemei fényes kidolgozásúak, beleértve az áttervezett oldalsó küszöböket, valamint a hátsó diffúzort is.

Az utastérben alapárasok a sportülések, amelyeket ugyanúgy piros öltések díszítenek, mint a kormánykereket. A műszerfal burkolata szintén egyedi.

Családi sportmodelleket mutatott be a Volkswagen 94

Az ID.7 GTX Tourer a legerősebb verzió lesz a modellcsaládban. Ugyanúgy kétmotoros összkerékhajtást szerelnek alá, mint az ID.4 GTX és az ID.5 GTX esetében; a motorteljesítményről egyelőre nem beszél a cég; a kis testvérek 340 lóerősek (250 kW.)

A sportos modellváltozat azonnal felismerhető méhsejt-szerkezetű hűtőmaszkjáról, megvilágított emblémáiról és egyedi nappali világításáról. A fekete karosszériaelemek itt is magas fényűek.

Családi sportmodelleket mutatott be a Volkswagen 95

Mindkét új GTX modellt új 20 colos keréktárcsákkal szerelik.

A sportüléseket perforált GTX felirat és piros szegés díszíti, a műszerfal és az ajtók piros öltésektől egyediek, akárcsak az exkluzív kormánykerék.