A Stellantis csoport többi márkájánál (Peugeot, Citroën, Opel, Jeep) már alkalmazott 48V-os hibrid hajtási rendszert most a konszern extravagáns márkája, a DS is felveszi a palettájára.
A rendszer a már ismert 1,2 literes, 136 lóerős benzinmotort társítja egy kisméretű (a bal első ülés alatt elférő) 0,9 kWh kapacitású akkumulátorról hajtott e-motorral. A 21 kW-os (28 LE) villanymotort a hatfokozatú, duplakuplungos váltóba integrálták.
A rendszer a városi menetidő 50 százalékában képes tisztán elektromos üzemben közlekedni, és ezzel vegyes üzemben a DS 3 mintegy 20, a DS 4 kb. 15%-kal (városban akár 38, illetve 29 százalékkal!) csekélyebb károsanyag-kibocsátást és üzemanyag-fogyasztást produkál, mint amit ugyanez a motor automata sebességváltóval, de elektromos támogatás nélkül kínál.
A DS 3 Hybrid így 1,2 literrel, a DS 4 Hybrid 1,1 literrel fogyaszt kevesebbet átlagban; a modellek szabványos CO2-kibocsátása 112, illetve 116 g/km. A 0-100 km/órás gyorsulást 8,4, illetve 10,4 mp alatt tudja le a két modell; mindkettő valamivel több mint egy másodpercet nyer így a tisztán benzines variánsokhoz képest.
A rendszer elinduláskor, valamint egyenletes sebességű haladáskor szintén nem igényli a benzinmotor támogatását.