A Boodles 1798 óta foglalkozik arannyal és ékszerkészítéssel, ami még a nagy múltú vállalkozásokban bővelkedő Nagy-Britanniában is komoly dolog. A Bentley autógyártóként jóval fiatalabb ennél, speciális átalakításokra szakosodott műhelyük, a Mulliner jogelődje azonban még ennél is korábban: 1760-ban jött létre, mint a királyi postaszolgálat részére lovaskocsikat építő manufaktúra.
Ez a két cég fogott most össze, hogy építsenek egy különleges kivitelű Bentley Continental GTC kabriót. A részletek többsége magától értetődően adódott a Boodles profiljából: a szellőzőrostélyok állítókarjait 24 karátos aranyból formálták meg, a padlókonzolba egy gyémántberakásos ékszert ágyaztak, amely 18 karátos aranyból megformált B-betűket (v.ö. Bentley és Boodles) formáz.
A Boodles ügyfelei által jól ismert egyéb részletek is visszaköszönnek, a negyedmillió öltéssel megvalósított hímzéstől kezdve a púderszínű díszítésekig.
A belső legizgalmasabb eleme azonban a földtörténeti középkor egy vékonyka szelete: egy 200 millió éves (azaz jura-kori) kőzet, amelyből lézerrel nyestek le tizedmilliméter vastag lemezeket, amivel aztán a műszerfalat és az ajtópanelt díszítették.
A Mulliner és a Boodles közös alkotása április tizenegyedikén kalapács alá kerül, és vélhetően szégyentelenül sok pénzért fog gazdára találni.
A Continental GTC (GT Convertible) a 4.0 V8-as turbómotorral vagy a szintén feltöltött, 6,0 literes W12-es monstrummal egyaránt elérhető. Előbbi 550, utóbbi 660 lóerős, a végsebesség 319, illetve 335 km/óra. ; A 485 centiméteres óriás menetkész tömege 2,3 tonna.