STJ, azaz Super Trofeo Jota: ebből az első két szó a Lamborghini 2009-ben létrehozott márkakupájára utal, a harmadik pedig az FIA szabálykönyvének J mellékletére, amely 1954 óta taglalja a versenyzésre aktuális jóváhagyott típusok részleteit.

A tízdarabos széria paramétereit olvasva nem érdemtelenül kapta a motorsport kötődésű nevet a speciális kiadás: az alapokat a hátsókerék-hajtású Huracán STO adja, a szokásos 640 lóerős, 565 Nm-es hangolású motorral.

A legjobbat hagyta a végére a legkisebb Lamborghini 1

Minden mást jelentősen továbbfejlesztettek. A hátsó szárny dőlésszögét 3 fokkal megnövelték, ami +10% leszorítóerőt jelent, az első lökhárító sarkaira pedig szénszálas légterelőidomokat illesztettek.

Az STO aktív lengéscsillapítóit a motorsportból átemelt, állítható darabokkal váltották ki. Ezek négy paramétere szabályozható (be- és kirugózás kis, illetve nagy frekvenciás ütéseknél), így könnyen az adott versenypálya jellegzetességeihez igazítható az autó. A szabályozható lengéscsillapítók jóvoltából csökkenthették a rugók előfeszítését, ami a komfortot javítja, miközben például az autó még precízebben kormányozható. Ebben a kifejezetten ide fejlesztett abroncsok is szerephez jutnak; a speciális összetételű Bridgestone Potenza Race gumikat központi anyás, 20 colos keréktárcsákra szerelik.

A legjobbat hagyta a végére a legkisebb Lamborghini 11

A fent vázolt módosítások jóvoltából a Huracán STJ több mint egy másodpercet vert a Huracán STO-ra a Porsche nardòi tesztpályáján (6222 méter, 6 kanyar, egy kilométeres célegyenes).

A Huracán STJ kétféle színkombinációban: szürkében és kékben elérhető. Mindkét esetben fekete a tetőlemez, a karosszériát piros-fehér dekorelemek díszítik, az utastérben pedig fekete Alcantara üléseket találunk piros öltésekkel. A beltér dísze egy sorszámozott szénszálas plakett.