Nettó 225 ezer fontnál, azaz bő 100 millió forintnál (plusz adók) indul a TWR Supercat, egy 2020-ban létrehozott márka első utcai modellje. Persze csak a rendszámos járművek piacán számít újoncnak a cég: annak a Tom Walkinshaw Racing istállónak az oldalhajtása, amely idestova ötven éve épít sikeres versenyautókat, elsősorban Jaguarokat.
A most bemutatott Supercat pontosan ezt a vonalat hangsúlyozza: a műszaki alapokat az ikonikus Jaguar XJS adja. A sziluett azonnal felismerhető, pedig minden egyes karosszérialemezt újraterveztek és szénszálas kompozit panelekből gyártottak újra.
A klasszikus platform fontos része a projektnek, hiszen így nem kell újra homologizáltatni a hajtásláncot, amely természetesen a Jaguar legendás V12-es blokkját használja. A csúcsteljesítményt kompresszor segítségével emelik 600 lóerő fölé; a pokoli erő hatfokozatú, kézi sebességváltó közbeiktatásával jut el a hátsó kerekekhez.
Az autóból mindössze 88 darabot épít a TWR – azért ennyit, mert Jaguar XJR-9 versenyautójuk 1988-ban ért el győzelmet Le Mans-ban.
Az utastérről legkorábban idén nyáron láthatunk képeket, ám aki biztos a dolgában, már most előjegyezhet magának egy példányt egy 10 ezer fontos (4,5 millió Ft) visszatéríthető előleg fejében. Minden autót maximálisan egyedi kivitelben gyártanak majd, ezért a fent említett, 100 milliós ár szigorúan a kiindulási alap.
Az első autókat az év utolsó negyedévében adják át a megrendelőknek.