Számos apró újdonsággal teszi vonzóbbá magát a 2025-ös modellévre a Land Rover Defender (illetve most már csak Defender).
A legizgalmasabb közülük a leghosszabb verzióhoz, a Defender 130-ashoz kínált parancsnoki ülések, azaz az első sori ülésekkel azonos kényelmet és állíthatóságot biztosító második üléssori fotelek.
Ezek nemcsak állítható kartámaszt és oldaltámasztékos fejtámlát kínálnak, de fűteni és hűteni is lehet őket. Járulékos hasznuk, hogy közöttük hátra lehet sétálni a harmadik üléssorra.
Ez az opció motorizációtól függően önállóan vagy szélesebb körben a Signature belső kiegészítő csomag részeként rendelhető meg. A Signature pakk az összes karosszériaváltozathoz kérhető, és minden irányban állítható első üléseket, igényes kárpitozást és dekorrészleteket, fűthető harmadik sori üléseket (már ha vannak), valamint a padlókonzol oldalára szerelt, gumis zsebet kínál.
Változik a motorkínálat: a korábbi D300 helyébe az új D350 dízelmotor lép. A névből adódóan 300 helyett 350 lóerőt, 650 helyett 700 Nm maximális forgatónyomatékot kínál.
A Defender 110 újdonsága továbbá a Sedona Edition, amely piros-fekete színvilágot, az arizonai (USA) Sedona varázslatos táját idéző grafikákat, a kirándulások alkalmával különösen praktikus, külső tárolódobozokat és a fent említett Signature csomagot tartalmazza. A Sedona Edition csak egy évig lesz elérhető.