Tizenegyszer győzött a Mille Miglián az Alfa Romeo, ami a legtöbb, amit autógyártó valaha elért a közúti versenyen – mivel pedig az utolsó futamot 1957-ben szervezték meg, ez a rekord már így is marad.

Még csúcsabbak lesznek az Alfa Romeo csúcsmodelljei 1

Most a legelső, 1928-as diadal előtt tiszteleg a márka, méghozzá egy olyan limitált kiadással, amelynek nevét attól az itt győztes 6C 1500 Super Sport versenyautótól kölcsönözték, amely az új generációs Alfa Romeo modellek előfutáraként kulcsfontosságú szerepet játszott a márka fejlődésében.

Még csúcsabbak lesznek az Alfa Romeo csúcsmodelljei 83

Az új limitált széria, amelyben 275 Giulia Quadrifoglio Super Sport és 175 Stelvio Quadrifoglio Super Sport készül, egy kulcsfontosságú aprósággal különbözteti meg magát: a háromszögbe zárt négylevelű lóhere háttere száz éve fehér, de most először feketére változtatták.

Még csúcsabbak lesznek az Alfa Romeo csúcsmodelljei 84

A fekete a szénszálas alkatrészek széles körű alkalmazásában is megnyilvánul: a hűtőmaszk V elemén kívül a külső tükörházak, valamint (a Giulia esetében) opcióként a tetőlemez festetlen karbon kompozitból készül. A keréktárcsák ugyanúgy feketék, mint a féknyergek, és persze a karosszéria is fekete (kivéve, ha a vevő a pirosat vagy a fehéret preferálja – utóbbi csak a Giuliánál elérhető).

Még csúcsabbak lesznek az Alfa Romeo csúcsmodelljei 85

Az utastérben háromdimenziós piros karbon díszítőelemek köszöntenek a műszerfalon, a padlókonzolon és az ajtópaneleken; ez újdonság az Alfánál. A fejtámaszba pirossal a Super Sport logót, feketével pedig az autó sorszámát hímzik bele, a bőr/Alcantara kormánykereket fekete varrások és karbonbetétek díszítik.

Még csúcsabbak lesznek az Alfa Romeo csúcsmodelljei 86

A motor ugyanaz az 520 lóerős 2.9 V6-os, amivel a Giulia és Stelvio GTA modellekben is találkozhatunk; a nyomaték hatékony átvitelét mechanikus részlegesen önzáró differenciálmű segíti elő.

a videó a hirdetés után indul