Miután 2022-ben átfogó modellfrissítésen esett át a BMW 3-as, most ismét fiatalítókúrára küldte középkategóriás modellcsaládját a gyártó.
A külső vonalakhoz ezúttal nem nyúltak, de kibővítették a karosszériaszínek és a keréktárcsák választékát. A két új tónust képeinken láthatod – a kék fantázianeve Arctic Race Blue, a pirosé Fire Red. A felniknél 19 colos méretben jönnek az újdonságok, dupla küllős vagy Y küllős kivitelben, kéttónusú festéssel (az előbbi feketében is kérhető).
Az utastérben újak a kormánykerekek (a széria és az M Sport csomagos egyaránt), opcióként Sensatec kárpitozott műszerfal kérhető. Ez a szintetikus anyag a sportülésekhez is rendelhető. Az infotainmentrendszer a BMW 8.5-ös operációs rendszert alkalmazza, ehhez kapcsolódva bővült a BMW alkalmazás funkcionalitása, illetve mostantól alapfelszerelés a fedélzeti SIM-kártya és az 5G adatkapcsolat.
A légbeömlő rostélyokat vadonatúj tekerő-billentő karokkal szabályozhatjuk, és kifinomultabb lett az opciós belső hangulatvilágítás. Megújult a dekoranyagok kínálata, illetve megjelent a palettán a CraftedClarity kristályüveg, amiből különböző kezelőszerveket (iDrive tárcsa, indítógomb, váltókar) készítenek, ha kifizeti a vevő.
A hajtásláncok választéka és jellemzői alapvetően nem változtak. Fontos újdonság viszont, hogy a plug-in hibridek új akkumulátort kaptak. A 354 V-os architektúrát 391 V váltotta, a kapacitás a korábbi 12,0 helyett 19,5 kWh.
Ennek köszönhetően a maximális elektromos hatótávolság karosszériaváltozattól és hajtásképlettől függően eléri a 91–101 kilométert. A legnagyobb töltési teljesítményt 3,7-ről 11 kW-ra emelték, így a teljes feltöltés időigénye a másfélszeres kapacitás ellenére még csökkent is valamelyest (156 helyett 135 perc).
A futóművet több ponton finomították – a hátsó lengéscsillapítók bekötési pontja például merevebb lett. A többi módosítást nem részletezi a gyártó, de állítják, hogy komfortosabb a rugózás, csillapították az útzajt, javult a pontosság, ugyanakkor komfort üzemmódban kisebb erővel fordítható el a kormánykerék.
A vezetőtámogató funkciók között megjelent az intelligens sebességszabályozás.