A GTI Clubsport verziót is utolérték azok a módosítások, amelyeket a Volkswagen még idén januárban vezetett be a Golf családon.

Feszesebb lett, erősebb nem a legújabb Volkswagen 1

Ahogy az alapmodellnél, itt is megújultak a fényszórók, és világít az orron a logó. Hátul ugyancsak átrajzolták a lámpatesteket.

Újak a 19 colos Queenstown keréktárcsák, amelyeknek küllői ovális félköröket rajzolnak – a dizájn az ötödik generációs Golf GTI ikonikus felnijeit idézi. Opcióként kovácsolt, kisebb tömegű keréktárcsák is kérhetők.

Feszesebb lett, erősebb nem a legújabb Volkswagen 97

Megújult a multifunkciós bőrkormány is, ahogy az infotainmentrendszer is; utóbbi ChatGPT-vel erősített hangvezérelt digitális asszisztenst bocsát az utasok rendelkezésére.

Nincs változás a hajtás terén: a legnagyobb motorteljesítmény 300 lóerő, a maximális forgatónyomaték 400 Nm, az erőt elektronikusan vezérelt, zárható első differenciálmű segít az aszfaltra vinni.

Feszesebb lett, erősebb nem a legújabb Volkswagen 98

 

Álló helyzetből 5,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára az autó, a 250 km/órás végsebesség a Race csomag megrendelése esetén 267 km/órára módosul.

Továbbra is feláras a DCC adaptív lengéscsillapítás, amelynek különlegessége az a Special program, amely kifejezetten a Nürburgring Nordschleifére optimalizált beállításokat aktivál.

Feszesebb lett, erősebb nem a legújabb Volkswagen 99

Kattints ide, ha videón is megnéznéd a Golf GTI Clubsportot!