Nagy örömmel fogadta a világ, hogy a Lancia visszatér a ralisportba, és legalább ekkora csalódással vettük tudomásul, hogy a Rally 1 helyett a Rally 4 géposztályban érdekeltek.

Ott viszont legalább ütőképes lehet az a Lancia Ypsilon Rally 4 HF, mert az olasz motorsport egyik legjelentősebb élő alakját nyerték meg fejlesztési tanácsadónak.

Massimo (motorsport-körökben csak Miki) Biasion neve viszonylag kevéssé ismert a csizmán kívül, ott viszont legendaként emlegetik, hiszen ő az egyetlen olasz pilóta, aki valaha egyéni rali világbajnoki címet ért el, méghozzá rögtön kettőt (1988, 1989, mindkettő Lancia Delta Integraléval.)  Tizenhét futamgyőzelem és negyven dobogós helyezés teszi kerekké WRC eredményeinek listáját.

Olasz pilótalegenda fejleszti a Lancia új versenyautóját 1

Akkoriban Juha Kankkunennel és Walter Röhrllel emlegették egy lapon, velük ellentétben azonban később már nem tudta megismételni sikereit. 1995-ben visszavonult a rali élvonalából, az autóversenyzéstől azonban nem:1998-ban és 1999-ben kamion világbajnokságot nyert az Ivecóval.

1983-tól 1991-ig volt a Lancia pilótája, így természetes, hogy őt kérte fel a márka, hogy felügyelje és tanácsaival segítse a sportos utcai villanyautó, a Lancia Ypsilon HF, valamint a turbómotoros Lancia Ypsilon Rally 4 HF versenyautó általános beállításait, különös tekintettel a fékrendszer és a hajtáslánc hangolására.

Olasz pilótalegenda fejleszti a Lancia új versenyautóját 11