B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Zeitler Mátyás
Ezeket az autókat kerüld el! Milliós kárt okozhatnak neked
Kovács Miklós
Itt van minden idők legrondább Ford Mustangja
Vezess
Sietett locsolkodni húsvéthétfőn, 468 ezer forintra büntették
Svékus Gergő
Félig a mában, félig a jövőben él a legújabb Lexus
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Vert helyzetből nyerte a Ferrari a Le Mans-i 24 órást
1
/
23
A 92. Le Mans-i 24 órás rajtja, az élen a 6-os Porschével. (Fotó: Javier Jimenez/DPPI/FIA WEC Media)
1
/
23
A 92. Le Mans-i 24 órás rajtja, az élen a 6-os Porschével. (Fotó: Javier Jimenez/DPPI/FIA WEC Media)
2
/
23
A rajt pillanatát légi bemutató előzte meg – ilyenkor az adott ország trikolórja alap. (Fotó: Javier Jimenez/DPPI/FIA WEC Media)
3
/
23
A francia labdarúgás élő legendája, a nemzeti válogatottal világ- és Európa-bajnok, aranylabdás, továbbá játékosként és edzőként is Bajnokok Ligája-győztes Zinédine Zidane adta meg a rajtjelet a 62 autóból, azaz 186 versenyzőből álló mezőnynek. (Fotó: Philippe Nanchino/Eurasia Sport Images/Getty Images)
4
/
23
Csakúgy, mint a korábbi években, az idén is többször nehezítette meg a versenyzők dolgát a csapadék a 24 óra folyamán. (Fotó: James Moy Photography/Getty Images)
5
/
23
A Porsche-kanyaroknál sem volt a legjobb a látás. (Fotó: James Moy Photography/Getty Images)
6
/
23
Az időjárásnak így hathatós szerepe volt abban, hogy a biztonsági autó gyakori vendég volt a pályán. Többször cserélni kellett a kocsikat, a mezőny előtt töltött 6 óra 54 perc új Le Mans-i rekord – mindemellett több mint 15 percig volt érvényben teljes pályás sárga zászló. (Fotó: James Moy Photography/Getty Images)
7
/
23
Ígéretesen alakult a 83-as Ferrari számára a Le Mans-i viadal, előbb azonban a Robert Kubicának köszönhető, 30 másodperces stop&go-büntetés hátráltatta az AF Corse "privát" legénységét, mely szűk 4 órával a leintés előtt pedig kénytelen is volt feladni a futamot, miután az egyik bokszkiállásnál sok jót nem sejtető füst szállt fel a 499P-ből. (Fotó: Alessio Morgese/NurPhoto/Getty Images)
8
/
23
A leintésig versenyben maradt egységek átlagosan 27-31 alkalommal járták meg a bokszutcát, igaz, nem minden alkalommal kellett kereket cserélni. (Fotó: James Moy Photography/Getty Images)
9
/
23
Rezgett a léc, de végül a Ferrarinak meglett az újabb Le Mans-i győzelem. A bokszmunka – egy kinyílt ajtó és egy (majdnem) veszélyes kiengedés képében – közrejátszott abban, hogy ennyire kiélezett volt a küzdelem a leintésig. (Fotó: Charly Lopez/DPPI/Getty Images)
10
/
23
A Toyota azzal a 7-es géppel volt harcban a győzelemért az utolsó fél óráig, ami a 23. helyről indult. Ha nyertek volna Lopezék, rekordot döntöttek volna a japánok, korábban ugyanis senki sem nyert a 16. helynél hátrébbról indulva a legendás megmérettetésen. (Fotó: Toyota Gazoo Racing)
11
/
23
Az élről rajtoló 6-os Porsche végül 1,1 másodperccel a dobogóról is lecsúszott. (Fotó: Porsche)
12
/
23
Az idei Le Mans-i verseny sötét lova a Cadillac volt. Akár nyerhetett is volna a 2-es autó, végül ötödik lett Earl Bamber, Alex Lynn és Alex Palou hármasa. (Fotó: Charly Lopez/DPPI/FIA WEC Media)
13
/
23
Jenson Button tavaly még egy átalakított NASCAR-autóval versenyezhetett Le Mans-ban, az idén egy Porschével ért célba: a Team Jota 38-as számú 963-asa a 9. helyen, közvetlenül a 12-es számú testvéregység mögött zárt. (Fotó: Frederic Timores/Eurasia Sport Images/Getty Images)
14
/
23
Felülmúlta az előzetes várakozásokat a Lamborghini, mely az egyik autójával, a 63-assal (Mirko Bortolotti, Danyiil Kvjat, Edoardo Mortara) végül a legjobb tízben végzett, míg a 19-es rajtszámú SC63-as (Andrea Caldarelli, Matteo Cairoli, Romain Grosjean) a 13. lett. (Fotó: Alessio Morgese/NurPhoto/Getty Images)
15
/
23
Valentino Rossiék egysége nem látta meg a kockás zászlót, pedig volt, hogy a kilencszeres világbajnok motorversenyző még vezette is az LMGTE-kategóriát a Le Mans-i bemutatkozásán: a Team WRT 46-os számú BMW-jét a 9. óra elején dobta el Ahmad Al Harthy. (Fotó: Alessio Morgese/NurPhoto)
16
/
23
A BMW-k ráadásul a Hypercar-géposztályban is hullottak, akár a legyek: a 15-es autó baleset áldozatául esett, míg a 20-es egységet műszaki probléma lehetetlenítette el. (Fotó: BMW)
17
/
23
Keserűen, ráadásul gyorsan végződött az Alpine versenye: a 35-ös és a 36-os autótól, tehát Mick Schumacherék egységétől is még az esti órákban búcsúztunk, körülbelül háromnegyed óra eltéréssel sújtott le mindkét egységre a technika ördöge. Órákkal a kockás zászló előtt már javában csomagolt a csapat. (Fotó: Alessio Morgese/NurPhoto/Getty Images)
18
/
23
A másik francia márka, a Peugeot sem jeleskedett: függetlenül attól, hogy az 9X8-ra felkerült a hátsó szárny, nem igazán tudta megközelíteni a legjobb tízet. Nico Müllerhez köthető a Peugeot egyik legemlékezetesebb pillanata, amikor a svájci az éjszaka folyamán a biztonsági autó mögött csúszott ki. (Fotó: Alessio Morgese/NurPhoto/Getty Images)
19
/
23
Az eredmény alapján az Isotta Fraschini is a "futottak még" kategóriába sorolható, azonban a Hypercar-osztály messze a legszerényebb költségvetésével rendelkező alakulat hiba nélkül teljesítette a 24 órást. Mindezt úgy, hogy az ex-WTCR-es Jean-Karl Vernay legismertebb versenyző a csapatban, és ő is mindössze a második Le Mans-i futamán indult. (Fotó: Philippe Nanchino/Eurasia Sport Images/Getty Images)
20
/
23
Az alsóbb kategóriákban sem kellett aggódni amiatt, hogy unalomba fullad a verseny. (Fotó: James Moy Photography/Getty Images)
21
/
23
Nagyon lesarkítva úgy is fogalmazhatnánk, hogy részben McLaren-siker született az LMP2-ben, hiszen az a United Autosports győzött, melynek a wokingi F1-es istálló ügyvezető igazgatója, Zak Brown a tulajdonosa. (Fotó: Javier Jimenez/DPPI/FIA WEC Media)
22
/
23
Az LMGT3-ban a Manthey Racing és a Porsche örülhetett. (Fotó: Andrea Diodato/NurPhoto/Getty Images)
23
/
23
Borulásával egyértelműen a 27-es Aston Martin mutatta be az idei Le Mans-i verseny legdurvább bukását. Szerencsére a saját lábán szállt ki az autóból Daniel Mancinelli. (Fotó: Bruno Vandevelde/Eurasia Sport Images/Getty Images)