Szenzációnak túlzás nevezni, de mindenképpen érdekes fejlemény, hogy a Polestar hamarosan megjelenik számos kelet-európai piacon, így Magyarországon is. Ehhez kapcsolódóan lefelé bővíti kínálatát a svéd-kínai márka: legújabb típusából, a Polestar 3 szabadidőjárműből fog egymotoros, nagyobb hatótávolságú verziót építeni.
A 4,9 méter hosszú, 15 mm híján 3 méteres tengelytávolságú modell eddig kétféle kivitelben volt elérhető. Mindkettőben két villanymotort táplál a CATL-tól származó, nettó 107 kWh kapacitású nikkel-mangán kobalt akkumulátorpakk, az egyik 360, a másik 380 kW (489, illetve 517 LE) maximális rendszerteljesítményre képes, a kombinált nyomatéki csúcs 840, illetve 910 Nm. Ezek az autók álló helyzetből 5,0, illetve 4,7 másodperc alatt gyorsulnak 100 km/órára, végsebességük 210 km/óra.
Az új variáns ugyanazt az akkucsomagot kapja, ami ugyanúgy 250 kW-tal tölthető, de csak egy (a hátsó) villanymotort. Ez 220 kW (299 LE) csúcsteljesítményt és 490 Nm nyomatéki csúcsot jelent, álló helyzetből 7,8 másodpercig tart elérni a 100 km/órás tempót. A fékrendszer ugyanaz a Brembo pakk, mint amit a már ismert Polestar 3-asok alkalmaznak.
A mínusz motor két fontos folyománya: az elméleti hatótávolság 628, illetve 561 km helyett 650 kilométer (mondjuk nem nagy különbség), a vételár pedig 90 ezerről 80 ezer euróra csökkent. Az új verzió már rendelhető a Polestar európai piacain.