Fekete kipufogóvégekben, valamint új karosszéria-színekben és keréktárcsa-opciókban merült ki a BMW M2 félidős modellfrissítésének külső esztétikai elem.

Erősebb, de nem dögösebb a BMW kompakt sportkupéja 1

Az utastérben már több az újdonság. Új a kormánykerék, módosultak a kárpitanyagok, és mostantól akár önmagukban is rendelhetők az M Carbon szénszálas kagylóülések, amelyek korábban csak az M Race Track motorsport-csomagban voltak elérhetők.

Erősebb, de nem dögösebb a BMW kompakt sportkupéja 93

Szintén új az infotainment egység 8.5 generációs BMW operációs rendszere, a klímaberendezés vezérlésére, az ülés- és kormányfűtés vezérlésére szolgáló kezelőszervek mostantól digitálisak, az érintőképernyő alsó sávján érhetők el (vagy hangvezérelhetők.) Ehhez kapcsolódóan megváltozott a műszerfal kialakítása is, a szellőzők ugyanazokat az új kezelőszerveket kapták, mint a BMW 2-es Coupé.

Erősebb, de nem dögösebb a BMW kompakt sportkupéja 94

A végére hagytuk a lényeget: a hajtásláncot, amely az eddigi 460 helyett 480 lóerő csúcsteljesítményre képes. A maximális forgatónyomaték maradt 550 Nm, legalábbis a manuális váltóval szerelt modellnél, míg az automata váltóhoz 600 Nm-es hangolást kapunk.

Erősebb, de nem dögösebb a BMW kompakt sportkupéja 95

Javultak a gázreakciók is, ami az extra erővel együtt egy teljes tizedmásodpercet farag le a 0-100 km/óra gyorsulás idejéből (automata váltóval 4,0 mp, kéziváltóval 4,2 mp az új norma.) 0-200 km/órára még látványosabb a fejlődés: az automata váltós kivitel 13,5 helyett 12,9 másodperc, a kéziváltós 14,3 helyett 13,7 másodperc (tehát mindkét esetben -0,6 mp) alatt éri el a kitűzött tempót.

Erősebb, de nem dögösebb a BMW kompakt sportkupéja 96

A végsebesség (limitálva 250, M Driver csomaggal 285 km/óra) nem változott.