Féltávhoz érkezett a hétvégén a TCR-világsorozat 2024-es szezonja: az összesen hét fordulóból álló bajnokság negyedik állomása a Forma-1-es Sao Pauló-i Nagydíjnak is otthont adó Interlagos volt, ahol hat hét szünet után tért vissza a mezőny.
A Hyundaira nézve kedvezőtlenül alakult a pluszsúlyrendszer, így a pontversenyt vezető Michelisz Norbert már szombaton is inkább a fordított rajtrácsos pole-pozíciót vette célba. Meg is szerezte annak köszönhetően, hogy a 10. helyen végzett a kaotikus, egy óriási baleset miatt piros zászlóval megszakított kvalifikáción, ami a Lynk&Có-s Santiago Urrutia elsőségét hozta.
Az uruguayi azonban már a rajtnál elveszítette a vezetést, amiből Esteban Guerrieri profitált, hiszen végül az argentint intette le elsőként a kockás zászló – mögötte Urrutia lett a második, az olasz Marco Butti pedig a harmadik. Michelisz szintén a rajtnál nyert sokat, három pozíciót is javítva, majd Néstor Girolamit is megelőzte, miután az első kör végén pályára küldött biztonsági autó kihajtott a mezőny elől, vagyis a hatodik helyen ért célba.
Kihasználva a fordított rajtrácsot, az értékes pontokat az idei második győzelmével fejelte meg Michelisz a nagy múlttal bíró brazil aszfaltcsíkon. Rajt-cél sikert aratott, ám azzal, hogy egészen a verseny utolsó szakaszáig megállás nélkül szorongatta, Ma Csing-hua gondoskodott róla, hogy ne legyen könnyű dolga. Később azonban – valószínűleg a csapat akaratának engedve – két Lynk&Có-s csapattársát, Thed Björköt és Urrutiát is maga elé engedte. Ennek ellenére végül felállhatott a dobogóra, ugyanis pályán kívüli előzés miatt megbüntették az uruguayi pilótát.
A címvédő és kétszeres bajnok szempontjából különösen jó hír, hogy a legfőbb riválisa, Yann Ehrlacher nullázott, miután az első körben koccant Girolamival, valamint az egyik helyi versenyzővel, Raphael Reisszel. Michelisz előnye ezzel 15 pontra nőtt az összetettben, de a második helyen már nem Ehrlacher, hanem Guerrieri áll. Két hét múlva Uruguayban jön a folytatás.