Úgy tűnik, Kína stabilan tartja azt a sajátos szokását, hogy nyújtott tengelytávval tegye kényelmesebbé a hétköznapi személyautókat. Mivel azonban manapság már a szabadidőjármű számít etalonnak, a BMW most a vadonatúj X3-ast hosszabbította meg 110 mm-rel. Erre korábban nem volt példa.
A müncheni és senjangi központok együttműködése nyomán megvalósult modell kétféle, soros négyhengeres hajtáslánccal készül a BMW Brilliance Automotive (BAA) helyi üzemében.
A BMW X3 25L xDrive csúcsteljesítménye 190 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka 310 Nm; a BMW X3 30L xDrive esetében 258 LE és 400 Nm áll a vezető rendelkezésére. A váltó mindkét esetben nyolcfokozatú automata.
Ezek mellett harmadikként az USA-ból importált BMW X3 M50 xDrive teszi teljessé a palettát; az Európában forgalmazott konnektoros hibrid, illetve mild hibrid verziók nem szerepelnek a kínai kínálatban.
A 110 mm-es toldás azt jelenti, hogy a BMW X3 L tengelytávja 2975 mm-re nőtt – ez egyébként hajszálra megegyezik a BMW X5 tengelytávjával. A nyújtott X3 hossza 4755 helyett 4865 mm, szélessége változatlanul 1920 mm.
Egyéb jellemzőiben a globális modellhez igazodik a kínai X3, az új generációs fedélzeti operációs rendszertől kezdve a sajátos orrkialakításig, az üveg- és színbetétes vezetői környezettől a méretes üvegtetőig.