Amír Naran a családi cipőgyárat hagyta maga mögött, hogy luxusrepülőgépeket adjon bérbe, azt a pénzt pedig, amit azzal megkeres, most egy hipersportautó-márkába öli bele.

A Naran márka első típusának nincs neve – nem úgy értjük, hogy még nincs neki, hanem egyáltalán nincs. A modellnek ugyanis minden jellemzője az ügyfél kívánságai szerint testre szabható, így a név is: a vevő bárminek elnevezheti (lehetne mondjuk Naran CS, és akkor csak a magyarok értenék, hogy mi ebben a vicces.)

Mindössze harminckilenc példányt építenek majd a kétmillió angol fonttól, azaz 921 millió magyar forinttól rendelhető kupéból. Az 5,0 literes, V8-as ikerturbós motor legnagyobb teljesítménye „akár 1048 lóerő,” a nyomatéki csúcs 1036 Nm. Az autó 2,3 másodperc alatt gyorsul 0-96 km/órára – ez vélhetően az összkerékhajtású verzióra igaz, de létezik purista hátsókerék-hajtású variáns is.

Az autó, amit úgy hívhatsz, ahogy akarsz 1

Annál részletesebben írnak a választható színekről és anyagokról, mivel azonban a cég bármilyen kívánságot készséggel teljesít, tulajdonképpen mindegy is, mit kínálnak alapkiépítésben. Az első megrendelők lószőrbe, márványba, gránitba burkolták az utasteret, és persze az aranyfüst sem maradt el. A megrendelőktől 300 ezer fontos (138 millió Ft) előleget kérnek.

Az autónak lesz egyébként egy zárt versenypályára optimalizált változata is, amelyet motorsportból átvett, állítható aerodinamikai csomaggal szerelnek fel, hogy (állítólag) a GT3-as versenyautókhoz mérhető vezetési élményt kínáljon.