Amióta világ a világ, a prémium-túraautók kétféle örömforrást kínálnak ügyfeleiknek: az egyik a száguldás, a másik a fényűzés. Ezt nem kell feltétlenül kimondani: a műfaj sajátosságaiból ez következik.
A Cadillac azonban most úgy döntött, mégis megfogalmazza a nyilvánvalót, és az Opulent Velocity, azaz Fényűző Sebesség nevet adta friss tanulmányautójának.
Persze van arra magyarázat, hogy miért volt erre szükség: a koncepciójármű ugyanis a Cadillac sportos V típuscsaládjának a képességeit ötvözi a 4. szintű (azaz gyakorlatilag teljes) önvezetés képességével, ez pedig valóban szokatlanul széles skálát jelent.
Ami a kényeztetést illeti, arról különleges érzékszervei gondoskodnak: a fő kijelző gyakorlatilag a szélvédő meghosszabbításaként helyezkedik el a műszerfal mélyébe süllyesztve, az autó speciális színekkel és hangokkal teremt pihentető környezetet. A kormánykerék és a pedálsor autonóm üzemmódban visszahúzódnak, hogy ne akadályozzák a kényelmes elhelyezkedést.
A skála másik végpontján jutnak szerephez az olyan különleges funkciók, mint az ajtókhoz és a padlókonzolhoz rögzített, pontos visszajelzést adó ülések. Ha versenypályán használnák a Cadillacet, a kiterjesztett valóságú head-up kijelző egy virtuális autót vetít a vezető szeme elé, hogy azt követve mindig az ideális íven autózhasson – ugyanez a „szellemautó” saját magunk korábbi teljesítményét is jelképezheti, így könnyebben próbálhatjuk meg fejleszteni képességeinket.
Az autó külseje annyira letisztult, amennyire csak lehetséges, a hagyományos illesztési vonalak hiányoznak. Jóformán a teljes oldalfal szárnyas ajtóként emelkedik fel, tágas nyílást hagyva a be- és kiszálláshoz.
Ha ez nem volna eléggé extravagáns, az autó hűtőmaszkja – pontosabban, mivel közelebbről nem meghatározott, tisztán elektromos hajtásláncot kapott a Cadillac, nevezzük talán funkció nélküli, dekoratív orrbetétnek – ugyanúgy megvilágított, mint a márkaembléma; hátul ugyanez a helyzet.