Amikor a Hyundai bemutatta a Santa Fe szabadidőjárművet, vázoltak egy Santa Fe XRT koncepciójárművet, amely a családi SUV terepre durvított verziója lehetne. Most ugyanezt az elképzelést valósították meg az Ioniq 5 elektromos crossovernél, de nem tanulmányautónak szánták, hanem megrendelhető, megépíthető modellváltozatnak.

Terepverzió készült a Hyundai villanyautójából 1

Az autó 23 mm-rel megemelt futóművet kapott, fekete, 18 colos keréktárcsákat, és azokon vegyes (közúti / terep) használatú abroncsokat. Az első terepszög az alapverzió 17,5 foka helyett 19,8 fokos, a hátsó 25,4 helyett 30,0 fokos.

Terepverzió készült a Hyundai villanyautójából 65

 

Az orr és a far kialakítása teljesen egyedi, a digitális rejtőmintázatot a Hyundai elektromos típusait megkülönböztető pixel dizájnelemekből vezették le. Feketék az ablakkeretek, a küszöbök, a külső tükörházak, valamint a logók elöl és hátul. Az utastérben XRT logós téli-nyári szőnyegek, az üléseken XRT mintázatú H-Tex szintetikus kárpitozás található.

Terepverzió készült a Hyundai villanyautójából 66

Az XRT kizárólag nagy akkumulátorral és összkerékhajtással rendelhető. A csomagtérajtón ez utóbbira utaló HTRAC embléma látható, mellette feketével a típusnév és az XRT logó. A választható színekből kettőt (egy piros,egy kék) kifejezetten ide terveztek.

Terepverzió készült a Hyundai villanyautójából 67

Kattints ide a gyári videók megtekintéséhez!