A Ford jól kitalálta az egykori Bronco típusnév feltámasztását: építettek egy hard core terepjárót, amivel a Jeep Wranglert tudták megtámadni, és egy crossovert, a Bronco Sportot, ami a mindennapokban állja meg a helyét.
A vevőknek azonban nem lehet parancsolni. Egyre többen kérték, hogy készüljön egy mesterségesen felkeményített verzió a Bronco Sportból, amivel akár terepre is mehetnének, a Ford pedig ahelyett, hogy elmagyarázta volna nekik, engedelmeskedett, és most elkészített a modellhez a Sasquatch terepcsomagot.
A sasquatch ugyanaz, mint a jeti, csak az utóbbi a Himalájában, az előbbi meg Észak-Amerikában él, illetve nem él, csak sokan úgy hiszik… mindegy, érted.
A Ford Bronco Sport Sasquatch fejlesztői komolyan vették a feladatot: aktív, zárható hátsó differenciálművet kapott, amely a nyomaték akár 100 százalékát képes bármelyik hátsó kerékre átcsoportosítani.
A kerekek is nagyobbak, ráadásul vegyes használatra tervezett abroncsokkal szerelik azokat. A lengéscsillapítók külső tartályos Bilstein darabok, a szabad hasmagasság 64 mm-rel nagyobb, a rugóút pedig 15 mm-rel hosszabb.
Az autó elöl-hátul új lökhárítókat kapott, fenékvédő lemezzel és integrált mentési pontokkal. Szintén rögzítésre, de szállítmány rögzítésére szolgálnak azok a lekötési pontok, amelyeket a kerékdobokból lehet kihajtani.
Aztán ott van a Rally üzemmód, amely késlelteti a felkapcsolást, pontosabbá teszi a gázreakciót, és több visszajelzést ad a kormányon keresztül. Terepen egyetlen pedállal vezethető az autó: a gázt felengedve akár állóra fékez a Bronco Sport.
Mindezen túl a 2025-ös Ford Bronco Sport 12,3 colos digitális képernyőt társít 13,2 colos központi érintőképernyővel, az utóbbi fölött speciális tálca és két USB-C töltő aljzat vár mindenféle személyes elektronikus eszközt. Az utastérben további négy USB töltőport található.
A modellt bemutató gyári videókért kattints ide!