A DS Automobiles, amely a Citroën DS-ről kapta a nevét, most egy másik ikonikus Citroën: a DS futóművét Maserati-motorral társító, majd a fejlett technológiát szédítően modern dizájnba csomagoló és fényűző utastérrel megfűszerező SM kupé előtt tiszteleg.
A DS SM Tribute projekt még 2020 tavaszán kezdődött, egy csomó előzetes vázlattal, de a márka nem akarta elpazarolni, sem méltatlanul feldolgozni az ikonikus kupét, azért a modern tanulmányt csak most, a DS Automobiles létrejöttének tizedik évfordulójára készítették el.
Az autó gyakorlatilag ugyanakkora, mint dicső elődje: 494 cm (+3 cm) hosszú és 134 cm (+2 cm) magas, egyedül a szélessége (198 cm, +14 cm) nőtt jelentőségen. Nem csak az alapvető arányokat emelték át az ötven éves eredetitől, hanem a kéttónusú fényezést is.
Az összes meghatározó stíluselemnek megtalálták a modern megfelelőjét. A hűtőmaszk helyét elfoglaló üvegpanel háromdimenziós képernyőként kelt életre, a lámpatestekben ugyanúgy három-három fényforrást találunk, mint régen, a burkolt hátsó kerék az autó fénykarakteréhez járul hozzá.
A belső térben vetített (!) ovális műszerek, jellegzetes rajzolatú műszerfal és ívelt középkonzoli érintőképernyő nyűgöz le. A kormánykerék középrészét átlátszó kijelző foglalja el, a vízszintes hurkázatú ülések az eredeti SM-mel kacsintanak össze. Az ajtókat lézerrel gravírozott bőr borítja.