Szénszálerősítésű műanyagból (CFRP), illetve aramidszálas kompozitból készülnek azok a külső optikai és funkcionális kiegészítők, amelyek még inkább tekintélyt parancsoló jelenséggé teszik a frissen bemutatott BMW M5 Touring sportkombit.

Még dögösebb lett a legvadabb BMW 1

A piacon jelenleg elérhető, legnagyobb teljesítményű kombihoz olyan finomságokat rendelhetünk, mint a két részből álló, szénszálas hátsó diffúzor, amely hangsúlyos környezetet teremt a titánból és szénszálas kompozitból megformált, titángyűrűvel ékesített kipufogóvégek számára is. Szintén a hátfal széleire irányítja a tekintetet a hátsó szélvédőt két oldalról szegélyező, szénszálas légterelő idom.

Még dögösebb lett a legvadabb BMW 19

Elöl és oldalt szintén szénszálas aerodinamikai elemek zárják le az autót alulról; a küszöbtoldatok hatását fekete oldalfali matricákkal erősíthetjük. A képet a szénszálas tükörházburkolat, az alumínium emblémával ellátott, karbon tanksapka és az aramidszálas antennasapka teszi teljessé.

Még dögösebb lett a legvadabb BMW 20

Az utastérrel nem sokat foglalkozott a BMW, mindössze egy négyrészes szőnyegkészlet áll rendelkezésre, igaz, azt bőrszegéllyel és BMW M-színű öltésekkel díszítették. Rendelhetünk viszont bőrből és Alcantarából varrott kulcsborítást, vagy igényes tárolótáskákat a téli / nyári kerékszetthez, amelyeken az adott kerék pozícióját is jelölhetjük.

Még dögösebb lett a legvadabb BMW 21