November 19-ig tartó közlekedésbiztonsági kampányt indított a Magyar Optikus Ipartestület (MOI) melynek célja, hogy felhívják a figyelmet a közeledő őszi, téli időszakban rosszabbá váló közúti látási-, és útviszonyokra. És arra is rávilágítsanak, hogy milyen fontos a biztonságos vezetéshez a sofőr jó látása és vezetéstechnikai tudása, valamint jármű gumiabroncsai és azok állapota.

Utóbbi kettőben a Driving Experience Kft., a Hungaroring Groupama Tanpálya, a Continental Hungaria Kft. és az ORFK-OBB a kompetens, ők is partnerei a kampánynak.

Aki pedig szintén csatlakozott a kezdeményezéshez, az Janklovics Péter, aki nem csak tehetséges humorista, hanem vérbeli autórajongó is. Vele készült a kampányfilm:

 

A figyelemfelhíváson túl a kampány időtartama alatt a MOI partneroptikáiban látásvizsgálaton részt vevők, akik regisztrálnak a kampányban a vizsgálat vagy az elkészült korrekciós eszköz igazolásával, nyereményjátékon vesznek részt, amelynek nyertesei számos ajándékot nyerhetnek.